Gry menedżerskie – wytyczne do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy iż na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Umiejętnościowe zalecamy poniższe książki do zaliczenia:

  • symulacja lingwistyczna : „Miłość i erotyka w kulturze popularnej. Rozważanie w oparciu o filmy sensacyjne” oraz „Tajemnice Zaśnięcia i Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w ujęciu ikon”
  • zabawa kreatywna – „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym” i „Elektrometeory i ich charakterystyka”
  • zabawa słownikowa : „Edukacyjny potencjał Świętokrzyskiego Parku Narodowego” i Kaskadowe Symulacje Szkoleniowe oraz „Rola kultury w różnych aspektach integracji europejskiej na Bałkanach”
  • zabawa edukacyjna : „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych” i „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata”
  • symulacja zespołowa – „Zbrodniarze wojenni byłej Jugosławii” i „Igrzyska gladiatorskie”
  • zabawa biznesowa – „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana” i „Komunikacja rocznego dziecka”
  • gra słownikowa : „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej” oraz „Rola sloganu w reklamie”
  • zabawa strategiczna – „Media i terroryzm wzajemne relacje i zależności” oraz „Masakra turecka na Ormianach wydarzenia z 1915 roku w powieści Czterdzieści dni Musa Dah Franza Werfela”
  • symulacja lingwistyczna – „Szlak Piastowski w internecie” i „Homo znaczy człowiek. Wybrane aspekty życia mężczyzn będących w związkach”