ZADANIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Zatoka delfinów; Louie Psihoyos
The Hurt Locker. W pułapce wojny; Kathryn Bigelow, Pielgrzymka; Werner Herzog
Film o pszczołach; Steve Hickner, Simon J. Smith
Braveheart – Waleczne serce; Mel Gibson, Pięć łatwych utworów; Bob Rafelson
Postrzyżyny; Jiří Menzel
Brazil; Terry Gilliam, Nagi instynkt; Paul Verhoeven
Trzy kolory: Biały; Krzysztof Kieślowski, Mucha; David Cronenberg
Kontrolerzy; Nimród Antal
Zdążyć przed północą; Martin Brest, Przerażacze; Peter Jackson
Pojutrze; Roland Emmerich
Zabójcza bron 4; ; Richard Donner
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na fundamencie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Niebiesko-Czarni, Mamy dla was kwiaty, Voo Voo, Łobi jabi
Green Day, Dookie, Beatles, The, Lucy In The Sky With Diamonds, Suede, Coming Up
Armia, Legenda, Led Zeppelin, Kashmir, Sting, …Nothing Like The Sun
Hey, Ja sowa
ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka jasnego artykułowania naukowych poleceń. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka instrukcję stosowania jednej zwymienionych tutaj leków:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
145.0, Leki stosowane w leczeniu dny – allopurynol
198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
12.1, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna i sulfasalazyna – produkty do stosowania doustnego
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone